Leśny Dwór usytuowany w Karkonoszach w Rudawskim Parku Krajobrazowym u podnóża ruin średniowiecznego zamku Bolczów zaprasza na wypoczynek w obiekcie płożonym na bardzo malowniczym, 9h zacisznym terenie leśnym, bogatym w szlachetne okazy starodrzewia , które wraz z licznymi skałkami i strumykami stanowią o wyjątkowej atrakcyjności terenu. Ośrodek jest ogrodzony, oświetlony, posiada parkingi, boisko do piłki nożnej, plac zabaw, stawy rybne, smażalnię ryb, liczne stanowiska na ogniska, grille , zadaszone ławy biesiadne. Posiadamy ponad 100 miejsc noclegowych o dobrym standardzie. Podstawą naszej działalności jest organizacja imprez rekreacyjno-integracyjnych. W oparciu o przedstawiony przez nas katalog propozycji aktywnych zajęć, każdy może mieć wpływ na charakter pobytu w Leśnym Dworze. Konkurencje z wykorzystaniem technik alpinistycznych: Wieża – zabawa polega na szybkim zbudowaniu i zdemontowaniu wieży ze skrzyń. Zawodnik jest asekurowany, ma założoną uprząż, do której przypięta jest lina wspinaczkowa. Wspinaczka skałkowa – na naturalnej lub sztucznej ścianie uczestnicy zmierzą się ze swoimi słabościami – w pełnej asekuracji alpinistycznej. Zjazd tyrolski - konkurencja polega na wejściu po trasie wspinaczkowej i zjeździe po linie pkątem w dół. Most linowy - konkurencja polega na przejściu po jednej linie z punktu A do punktu B. Przeciąganie się po linie - pomiędzy dwoma drzewami (np. nad strumieniem) rozpięta zostaje lina, po której trzeba się przeciągnąć dowolną techniką. Zjazdy pionowe – z różnych wysokości. Wejście po linie za pomocą przyrządów zaciskowych. IMPREZA FIRMOWA w LEŚNYM DWORZE Scenariusz Imprezy: POSZUKIWACZE SKARBU – Zabawa polega na grupowym współdziałaniu i rywalizacji z innymi grupami, w której wszyscy mają jeden cel – zdobycie takiej ilości wskazówek, która umożliwi odnalezienie ukrytego skarbu. Impreza typowo integracyjna o profilu sportowo – rekreacyjnym, to emocjonująca, pełna przygód zabawa, w której uczestnicy podzieleni na podgrupy zmagają się z czasem oraz licznymi zadaniami, wymagającymi przede wszystkim współpracy w grupie, ale także sprawności, wiedzy i pomysłowości Po dotarciu do poszczególnych punktów grupa w całości rozwiązuje przygotowane zadanie i zdobywa cenne wskazówki, które posłużą do odnalezienia skarbu bądź rozwiązania zagadki będącej kwintesencją zabawy, Grupa podzielona zostanie na drużyny, oznaczone przez organizatora w widoczny sposób, które rywalizować będą w turnieju drużynowym Czas trwania imprezy 5h Szczegółowy opis konkurencji: ·TURNIEJ GLADIATORÓW – wstępem do zabawy „Poszukiwacze Skarbów” będzie emocjonująca rywalizacja na dmuchanym ringu o wym. 30m2, do turnieju każda z drużyn wyznaczy swoich przedstawicieli, którzy w sportowej rywalizacji będą musieli udowodnić swoją wyższość nad rywalami zwycięzcy turnieju otrzymają cenne bonusy do wykorzystania w trakcie poszukiwaniu skarbu; ·TURNIEJ DART’A – zabawa polega na zdobywaniu punktów trafiając rzutkami na rzep w punktowane pola ogromnej dmuchanej tarczy wysokości 2,5m, utrudnieniem gry dla naszych uczestników będzie limitowany czas; ·MISSION IMMPOSSIBLE – nie sugerując się nazwą, zadanie przy dobrym zgraniu zespołu jest do wykonania; jeden z członków drużyny podwieszony za pomocą uprzęży do liny wisi nisko nad ziemią twarzą do dołu, reszta grupy bez porozumiewania się słowami stara się naprowadzić go na porozrzucane na ziemi cele, które należy pozbierać, tak aby nie trafić na minę! ·STRZELNICA PAINTBALLOWA – odrobina szczęścia i koncentracja pozwolą na trafienie najmniejszych i najlepiej punktowanych celów, na strzelnicy sprawdzimy celne oko całej drużyny; ·KUKUŁCZE GNIAZDO – dobre zgranie zespołu, mającego na celu podciągnięcie jednego z uczestników do wysoko zawieszonego gniazda, to klucz do tego zadania; ·OSWAJANIE REKINA – nazwa konkurencji niech pozostanie tajemnicą do chwili jej rozpoczęcia, zadanie odbywa się na wodzie, a drużyna musi jak zwykle wykazać się zgraniem i pomysłowością; ·HOLOWANIE NA WESOŁO – dysponują jednoosobowym pontonem, liderzy zespołu muszą przetransportować swoich kompanów na drugi brzeg, ważny będzie jak zwykle pomysł na szybkie rozegranie konkurencji; ·MINDGAME – czyli tzw. gry logiczne, przepustką do wybranych konkurencji będzie rozwiązanie zagadki logicznej; w każdym zespole z pewnością znajdzie się ktoś o ponadprzeciętnej wyobraźni przestrzennej, kto zagwarantuje drużynie dodatkowe punkty mające znaczenie w klasyfikacji końcowej; Aktywny Dzień w Skałach - ze względu na specyfikę miejsca i doskonałe warunki do uprawiania wspinaczki i zabaw na linach proponujemy przeżycie niesamowitych wrażeń podczas zjazdu kolejką tyrolską, zjazdów i podejść na linach, pokonania mostów linowych oraz wspinaczkowe ABC czyli zapoznanie ze sprzętem i podstawy wspinaczki skałkowej Grupa zostanie podzielona między instruktorów i przemieszczać się będzie kolejno między 4 przygotowanymi stacjami, zajęcia odbywają się w sąsiadujących z ośrodkiem terenach wspinaczkowych, prowadzone są przez instruktorów rekreacji, a wykorzystywany sprzęt posiada wszelkie niezbędne atesty do prowadzenia w/w zajęć. Gra Paintballowa - Paintball jest jedną z nowoczesnych form aktywnego wypoczynku - sport XXI wieku. W chwili obecnej jest najmodniejszą grą zabawo-strategiczną na świecie dla wszystkich, którzy lubią mocne wrażenia i sportową rywalizację. Paintball jest połączeniem szachów, harcerskich podchodów, sportowej rywalizacji i dużej dawki adrenaliny Proponowane scenariusze: - Walka o flagi - najpopularniejszy i najczęściej wybierany scenariusz, dwie drużyny walczą o zdobycie flagi z bazy przeciwnika i przeniesienie jej do własnej - możliwe liczne modyfikacje scenariusza - Monte Cassino - Celem drużyny atakującej jest opanowanie wzgórza i wyeliminowanie ukrytego na nim celu, drużyna broniąca nie może do tego nie dopuścić - Ochrona Prezydenta - Prezydent przy eskorcie swoich ochroniarzy musi dotrzeć na ważne spotkanie, stara się temu zapobiec grupa ukrytych terrorystów W cenie gry zapewniamy : - 200 kulek do gry - odzież ochronną ( bluza, spodnie moro) - maskę ochronną zabezpieczającą twarz - marker Tippmann 98 Custom oraz BT 4 Assault - butle CO2, - szkolenie z zakresu używania sprzętu i bezpieczeństwa - ciekawe scenariusze - opiekę instruktora NOCNY BIEG PATROLOWY Przygotowanie i obsługa zabawy integracyjnej z fabułą NOCNY BIEG PATROLOWY - to emocjonująca, pełna przygód zabawa, w której uczestnicy podzieleni na podgrupy zmagają się z czasem oraz licznymi zadaniami przygotowanymi na trasie biegu, wymagającymi przede wszystkim współpracy w grupie ale także sprawności, wiedzy i pomysłowości. Całość grupy zostaje podzielona na drużyny 5-6-cio osobowe, które wyposażone w mapę, kompas i czołówkę wyruszają by zmagać się z zadaniami na trasie biegu „Biesiada Janosikowa” pmega-wiatą Charakter imprezy – wprowadzenie: Co by sie za Zbója móc chet przechetlawić Trza ucha i oka kansi tu nadstawić Trza probować siłe no i z gęby słowa Trza sie bedzie moze z Harnasiem probować · Zaproszenia: Specjalnie na potrzeby spotkania zostaną przygotowane zaproszenia, projektem nawiązujące do klimatu imprezy (wersja standardowa). Sceanriusz imprezy – Biesiada Janosikowa: 19:00 – 19:10 – Początek Biesiady Janosikowej – oficjalne powitanie Gości przez Konferansjera Po powitaniu Prowadzący informuje Uczestników o atrakcjach, które czekają ich tego wieczoru, oddaje głos przedstawicielowi Firmy. Całość imprezy będzie oparta na bazie folkloru góralskiego, z elementami kabaretowymi połączone z interaktywną zabawą z publicznością. Program imprezy: 1. Góralsko Witacka wszystkich przybyłych gości w dźwierzach za pomocą zbójeckich metod, czyli ciupagą, bronią palną, ukłonem, gorzałką i góralską serdecznością przy dźwiękach muzyki. 2. Do kolacji: - pokaz tańców góralskich czyli solówecki nasych tanecników, a jak się udo to i ceperke tońcyć naucymy Hej; - harnasiowe przypowieści z casów downych, casem grzecne, casem mniej…… 3. Do dania głównego: - poczęstunek „Napojem Harnasiowej Mocy”, abo jak kto woli konkurencja „Hrubego Garła” a nagroda Wam się spodoba. - Oniekze i chłop nózkami zakrzese !!!! - jak się komu chochla kiwo…. - jak się ciastko z pępka je, cy się potem gwizdać wce? 4. Na podkręcenie atmosfery: - naucymy Wos, jako się po góralsku gorzołecke pije (odrobinka gorzałki w ramach poczęstunku) - „Pientą w balona” Cobyście się nie zasiedzieli – nasz DJ prosi do tańca… 5. Uwaga! Punkt główny programu, czyli „Kogo Harnaś dziś pomęcy w dybach? A moze przypiece żelazem?” ...........„A potem mi jedną babę dejcie” 6. Tutka Wom pokorze, jako się Zbója tańcy – konkurencja dla Panów. 7. A jak się do, siekierą ciśniemy, a jak w tarcze trafisz na Zbója przyjmiemy. 8. Po … pisówki taneczne naszych tanecników i nie tylko: - pojedynek góralski na szybkość tańca - taniec na kłodku - zwyrtacka naszych bab z Waszymi chłopami, czyli „Co trza zrobić, by się baba zwytrała” 9. Jak się ciemno zrobi, gdy już gorzołecka w głowie sumi, przyjdzie i czas na to: - „picie piwa z cyca” – nagroda: góralski cycek na chwile… - „zbójeckie pompowanie” na sianie - Zbójeckie Kajdany · „A góralki i górale”, czyli bawimy się dalej – wspólne tańce, hulanki i swawole. UWAGA! Podczas całej imprezy towarzyszyć będzie Gościom DJ. 1. W ramach oferty mieści się: koncepcja, scenariusz, reżyseria oprawa artystyczna: DJ nagłośnienie i oświetlenie program artystyczny „Biesiada Janosikowa” · koordynacja imprezy · · UWAGA: Szczegółowy plan spotkania i zakres oferty może ulec zmianie zgodnie z Państwa sugestiami. · UWAGA: Ostateczna wycena i dostępność artystów do potwierdzenia w momencie podjęcia decyzji o realizacji imprezy. Akademia Katów i Czarownic Zapowiadamy wieczór pełen dobrej muzyki z interaktywną zabawą z publicznością. Wspólnie z Gośćmi przy pomocy muzyki i dekoracji przeniesiemy się w mroczne czasy średniowiecza. Przy wejściu czeka na gości tajemniczy Mnich - Inkwizytor. Będzie on tej nocy nauczycielem i mentorem dla przybyłych nowicjuszy. A rzeczywiście jest niezwykle wprawiony i pomysłowy w sztuce torturowania wiedźm, oszustów i podejrzanych o kontakt z pogańskimi siłami. Złowieszcza postać wita przybyłych i poucza jak powinni się oni zachować w izbie, w której będą szkolić się i biesiadować. Zapraszamy do skorzystanie z niepowtarzalnej okazji, by pobawić się w średniowiecze z przymrużeniem oka oraz tortury na wesoło. Akademia Katów i Czarownic Po kolacji pojawia się Inkwizytor wraz ze swoją świtą: czarownicą i Katem i zapraszają do przystąpienia do Akademii Katów i Czarownic. Teraz nastąpi uroczysty podział na klany katowskie i wiedźmowskie. Każda grupa zostanie oznaczona czarcimi emblematami, każdy uczestnik musi podpisać cyrograf, w którym zobowiąże się do dobrej zabawy i posłuszeństwa. Rozpoczynają się zajęcia teoretyczne i praktyczne z wykorzystaniem wyrafinowanych średniowiecznych narzędzi tortur. Szczęśliwcy, którzy przejdą pomyślnie szkolenie, otrzymają specjalne certyfikaty zezwalające na prowadzenie własnego warsztatu i świadczenie usług w zakresie katowania i rzucania uroków. Zapewniamy średniowieczne pomoce naukowe - sprzęty do katowania: dyby, łańcuchy, kajdany, topory, miecze, pejcze itp. Kadra czuwająca nad nowicjuszami podczas szkolenia: Inkwizytor, Kat, Czarownica. 20:50 – Inkwizytor objaśnia cel zgromadzenia i plan zabawy Uczniowie pkierunkiem czarciej ekipy i przywódców klanów, zapoznają się z narzędziami tortur, możliwościami ich zastosowania i skutecznością. 21:00 – DJ – czas na zabawę taneczną 21:30 – Szkolenie Wiedźm Na sali pojawia się Wiedźma i rozpoczyna się szkolenie w zakresie:  lotów na miotle,  wróżenia z kotła,  rzucania uroków, 21:50 – DJ – czas na zabawę taneczną 22:20 – Szkolenie Katów Na sali pojawia się Kat i Inkwizytor, rozkładają warsztat i przystępują do praktycznego szkolenia uczestników, reprezentanci Klanów biorą udział w punktowanych konkurencjach jak np.:  rozbijanie orzechów toporem,  cięcie łbów kapuścianych,  zakuwanie w kajdany, 22:40 – DJ – czas na zabawę taneczną 23:10 – Na sali pojawia się Czarownica i zaczyna przeszkadzać Gościom, machać miotłą i zabiera napitki ze stołów  w ślad za nią przybywa Inkwizytor i Kat,  Wiedźma zostaje pojmana,  rozpoczynają się pokazy tortur i praktyczne szkolenie 23:25 – DJ – czas na zabawę taneczną 23:55 – Zakończenie szkolenia, wyłonienie najlepszej drużyny, wręczenie certyfikatów oraz pasowanie na rzemieślników, którzy mogą dołączyć do cechu Katów i Czarownic 24:15 – 03.00 – DJ – czas na zabawę taneczną  koncepcja, scenariusz, reżyseria  oprawa artystyczna aktorzy DJ nagłośnienie i oświetlenie  dekoracja, scenografia  dyplomy dla uczestników  koordynacja imprezy Impreza integracyjna pt. NA TROPIE LICZYRZEPY – TAJEMNICZEGO DUCHA GÓR. Celem imprezy jest przede wszystkim dobra zabawa i integracja. O Liczyrzepie powstało wiele legend - jedna z nich mówi o tym, jak Liczyrzepa porwał świdnicką księżniczkę, która dla odwrócenia jego uwagi kazała mu liczyć rzepę w polu, a następnie korzystając z okazji uciekła. I tak rozgoryczony Duch Gór błąka się do dziś po Karkonoszach... Gra terenowa odbywać się będzie w grupach w przepięknej okolicy Karkonoskiego Parku. Stanowiska z zadaniami będą rozstawione tak, że przejście do następnej konkurencji będzie możliwe tylko i wyłącznie po zaliczeniu zadania. Ponadto na każdym stanowisku będą do rozwiązania zagadki logiczne i będą ukryte legendy o Karkonoszach. Najlepszy zespół, któremu uda się zdobyć wszystkie legendy w najkrótszym czasie i odgadnie hasło dostanie nagrodę w postaci rzeźbionych figurek Ducha Gór. Impreza z Gandalferm/Wyścig skrzynek – uczestnicy stają na skrzynkach, (skrzynek jest mniej niż uczestników), ostania osoba zabiera skrzynkę spwłasnych nóg i podaję ją do pierwszej osoby, ta ustawia otrzymana skrzynkę na przed sobą i przechodzi na nią , cała grupa przesuwa się o jedno miejsce do przodu, liczy się czas pokonania wyznaczonego docinka drogi. Wieloosobowe narciarstwo alpejskie – wyścig na nartach po płaskim terenie. Liczy się zgranie i precyzyjność wykonywanych ruchów. Konkurencja na czas... Tajemnicza Pajęczyna – zadanie bardzo integrujące, polega na przejściu całego zespołu na drugą stronę pajęczyny. Każdy zawodnik musi wybrać inne oczko, a osoba, która przeszła na drugą stronę nie może wrócić do pomocy. Liczy się pomysłowość i strategia zespołu. Polowanie na jelenie – Zadaniem każdego zespołu będzie uzyskać jak największą ilość punktów. Wygrywa zespół, który zdobędzie najwięcej punktów. Polowanie na czarownice – zadanie polega na ustrzeleniu za pomocą wiatrówek, jak największej ilości punktów. Pijany kowal – zadanie bardzo zabawne, chodzi o to aby w jak najkrótszym czasie wbić dużego gwoździa w pieniek. Zadanie wydaje się banalne, ale nic z tego... Spragniony Duch Gór – zespołowe przelewanie wody. Konkurencja bardzo zespołowa. SKARBIEC Ducha Gór – uczestnicy mają za zadanie odgadnąć nazwy tajemniczych minerałów i kamieni szlachetnych występujących u nas w górach. Każdy odgadnięty minerał to punkt dla grupy. Odgadnięte minerały zostają na własność grupie… Budowanie wehikułu czasu – Duch Gór chciałby zdobyć doświadczenie w prowadzeniu pojazdu. Uczestnicy muszą mu w tym pomóc. Najlepiej piękne niewiasty. Zadaniem każdego zespołu jest zbudowanie wehikułu czasu, który łączyłby w sobie nowoczesność i tradycję, którą tak uwielbia Duch Gór… Liczy się pomysłowość! Zajęcia integracyjne – budowanie wieży ze słomek, przerzucanie piłeczki na czas to konkurencje, które bardzo integrują zespół i zmuszają do poprawnej komunikacji... Wszystkie konkurencje odbywać się będą pokiem wykwalifikowanych instruktorów i ratowników górskich. PLAN ZAJĘĆ Zajęcia w terenie: DO USTALENIA Oferta zawiera: ü kadra instruktorska na najwyższym poziomie ü opieka doświadczonych organizatorów turystyki, ü specjalistyczne wyposażenie uczestników imprezy KARKONOSZE ADVENTURE. Celem imprezy jest przede wszystkim dobra zabawa i integracja. Quady – jazda quadami w terenie po lasach i pagórkach to jedna z najlepszych atrakcji w naszej ofercie. Mocne wrażenia i wspaniałe przeżycia gwarantowane. Grupy wyjeżdżają do lasu jako jedna zgrana drużyna w myśl zasady: jeden za wszystkich wszyscy za jednego... Samochody terenowe OFF ROAD 4x4 – do dyspozycji będą samochody terenowe marki LANDROVER DEFENDER. Do każdego samochodu wchodzą uczestnicy + instruktor. Zadanie polega na zespołowym pokonaniu wyznaczonej trasy przejazdu. Uczestnicy sami prowadzą pojazdy! Grupa dostaje mapkę terenu i musi dojechać do punktów technicznych na których trzeba będzie zaliczyć zadania teambuildingowe. Po zaliczeniu zadania grupa otrzymuje produkt na ognisko. Paintball – tutaj liczy się zespołowa współpraca ramię w ramię! Kto nie jest w twojej drużynie, jest twoim wrogiem...! Przymierz, wyceluj, strzelaj!!! Jest to walka na śmierć i życie;-) Zadaniem każdego zespołu jest zdobycie flagi przeciwnika. Eksploracja jaskini – to jedna z najlepszych i najbardziej extremalnych atrakcji naszego regionu. Nie myślcie, że jest to obiekt z szerokimi chodnikami i oświetleniem. Nic z tego! Dzięki nam będziecie mogli poczuć się jak prawdziwi odkrywcy. To wspaniała dawka adrenaliny i emocji, gdzie liczą się takie wartości jak praca zespołowa, zaufanie i przełamywanie własnych lęków. Jest to doskonałe narzędzie team-buildingowe. Jaskinia jest wymagająca i nadaje się tylko dla grup, które lubią ekstremalne i nowe wyzwania. Osoby powinny być sprawne preferujące aktywne formy wypoczynku. DO JASKINI MAX. JEDNORAZOWO WCHODZI 25os. + 3 PRZEWODNIKÓW Do jaskini należy zabrać buty (mogą być kalosze) i skarpety na zmianę oraz luźne wygodne spodnie. Jeansy nie są wskazane! Turniej łuczniczy – Zadaniem każdego zespołu będzie uzyskać jak największą ilość punktów. Wygrywa zespół, który zdobędzie najwięcej punktów. Wszystkie konkurencje odbywać się będą pokiem wykwalifikowanych instruktorów i ratowników górskich. PLAN ZAJĘĆ Outdoor: 3h Oferta zawiera: ü kadra instruktorska na najwyższym poziomie ü opieka doświadczonych organizatorów turystyki, ü specjalistyczne wyposażenie uczestników imprezy

Informacje o obiekcie

Adres: Robotnicza 11-12
Miejscowość: Janowice Wielkie
Telefon: 662261380
Kod Pocztowy: 58-520
Województwo: dolnośląskie
Rodzaj obiektu: Domki letniskowe
cena od 35 zł za noc
Cena noclegu: 35 - 45 PLN
Ilość pokoi: 26
Ilość miejsc noclegowych: 106
Dzwoniąc powołaj się na EWYPOCZYWAJ.PL